У межах угоди з Національною академією наук України Польська академія наук реалізує нову програму підтримки співпраці з Україною.
Загальні умови:
а) витрати, пов’язані з дорогою та перебуванням українських вчених у підрозділах Польської академії наук, фінансує Польська академія наук;
б) термін перебування у підрозділах ПАН становить 3 місяці з можливістю продовження.
Заявки подають (PDF) підрозділи ПАН до Бюро закордонних зв’язків ПАН на постійній основі (до вичерпання коштів).
Українські вчені, які не мають наукових партнерів у підрозділах Польської академії наук, можуть зв’язатися:
– з Бюро закордонних зв’язків за адресою bwz@pan.pl або
– з паном Матеушом Бяласом, в.о. директора Представництва ПАН у Києві (адреса електронної пошти Mateusz.Bialas@pan.pl ).
Фінансові умови:
а) витрати на проживання (харчування та проживання) – 5000 злотих на місяць,
б) витрати на проїзд з України до Польщі – до 1500 злотих.
За додатковою інформацією звертайтесь за адресою: bwz@pan.pl
Факультет науки та технологій Сілезького Університету в Катовіце (Республіка Польща) запрошує обдарованих і зацікавлених студентів взяти участь у Міжнародній літній школі «VINCI – поринь у науку» з 4 до 22 липня 2022 року.
Програма літньої школи «VINCI» пропонує такі дисципліни: фізика, хімія, комп’ютерні науки. Учасники літньої школи відвідуватимуть спеціально розроблені для них лекції, дослідницькі воркшопи, семінари та презентації наукових інститутів, які реалізують проєкт VINCI (Інститут комп’ютерних наук, Інститут фізики, Інститут хімії). Більше того, літня школа надає унікальну можливість долучитися до роботи в дослідницьких командах факультету науки та технологій Сілезького Університету в Катовіце. Кожен учасник літньої школи отримає стипендію у розмірі 5000 злотих.
Вимоги:
Реченець: 03 квітня 2022 року
Отримати більш детальну інформацію та подати заявку можна за покликанням.
Хай щастить!
Словацька Академія Наук (САН) висловила свою підтримку Україні та бажання допомогти українським науковцям та студентам. САН створить відповідні умови для роботи та навчання для нових науковців і докторантів, які приїжджають з України. Можливе безкоштовне розміщення в Братиславі, Смоленіце та Старій Лесні для новоприбулих українських колег, а також для членів їхніх родин.
САН надаватиме фінансову підтримку докторантам та молодим дослідникам, які зможуть продовжити навчання та наукові дослідження у Словаччині. Академія хоче дозволити українським докторантам, які закінчили навчання в САН, продовжувати працювати тут за фахом.
Детальна інформація за адресами: ukrajina@savba.sk або ukraine@savba.sk, або на офіційному сайті Словацької академії наук у соціальній мережі Facebook, (натиснути клавішу «Надіслати електронний лист»).
З 7 до 11 лютого відбувся перший етап навчання в межах проєкту «Management of Internationalisation and German-Ukrainian Academic Cooperation 2022-2023 (MoI Ukraine)». Це були насичені дні, сповнені новими знайомствами та знаннями. Розклад воркшопів можна переглянути тут.
Спікеркою першого воркшопу була dr. Birgit Barden-Läufer, керівниця міжнародного офісу Ганноверського університету імені Лейбніца. Вона презентувала Університет імені Лейбніца, поділилася своїм досвідом роботи в галузі інтернаціоналізації.
Протягом першої онлайн-зустрічі учасники проєкту мали змогу познайомитися один з одним, попрацювати в командах та обмінятися своїми враженнями.
Наступною спікеркою була dr. Fiona Hunter, керівниця центру інтернаціоналізації вищої освіти Католицького університету Святого Серця (м. Мілан, Італія). Вона розглянула питання інтернаціоналізації вищої освіти, її визначення, цілі, основні ідеї. Учасники задавали питання, обговорювали інтернаціоналізацію своїх університетів, ділилися проблемами та обмірковували шляхи їх вирішення. Онлайн-зустріч відбулася в дуже дружній та теплій атмосфері.
Проєктний менеджмент – це ще одна тема першого воркшопу, яку презентував спікер Leo Goudswaard протягом трьох днів.
Він розповів про проєкти «від А до Я»: основні характеристики, етапи планування, реалізацію, імовірні ризики й труднощі, очікування та результати.
Перед початком першого навчання учасники отримали завдання – заповнити Project Charter, у якому потрібно було коротко описати ідею свого проєкту, його цілі, стейкхолдерів, очікувані результати, можливі ризики та основні етапи реалізації. Протягом воркшопу з Leo Goudswaard учасники проєкту презентували чернетки своїх проєктів, мали змогу обговорити їх та отримати дуже цінні поради щодо їх покращення.
Після завершення воркшопів учасники отримали домашнє завдання та перелік літератури, яку потрібно опрацювати до наступної зустрічі, яка відбудеться 21 березня. Отож, далі буде багато цікавого!
В Університеті Огієнка триває реалізація Програми вдосконалення викладання у вищій освіті від Британської Ради в Україні у партнерстві з Інститутом вищої освіти НАПН України, Advance HE (Велика Британія) та за підтримки Міністерства освіти і науки України й Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
Наприкінці 2021 року завершився перший етап Програми, реалізований командою фахівців Advance HE (Велика Британія), та розпочинається другий етап Програми, який складається із різноманітних компонентів: насичених чотири сесії занять, результатом кожної з яких є робота команд від кожного з 10 університетів-учасників Програми, березневий форум, очний тренінг тощо.
Навчання від фахівців Інституту вищої освіти Національної Академії Педагогічних Наук України для всіх учасників другого циклу програми триватиме з 25 січня по 25 лютого 2022 року.
21 січня 2022 року Світлана Калашнікова, радник при дирекції Інституту, доктор педагогічних наук, професор, провела організаційну зустріч за участі представників Інституту вищої освіти НАПН України, Британської Ради в Україні та університетів-учасників Програми, на якій проінформувала всіх про зміст, графік, формат та можливості українського етапу.
Наш університет традиційно представляли учасники Програми від К-ПНУ: керівник навчально-методичного центру забезпечення якості освіти, кандидат педагогічних наук Геннадій Бесарабчук, доцентка кафедри англійської мови факультету іноземної філології Тетяна Сторчова, доцентка кафедри теорії та методик початкової освіти педагогічного факультету Наталія Мєлєкєсцева, старший викладач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи природничо-економічного факультету Андрій Хоптяр.
Отож, попереду багато сучасних знань, навичок, умінь та омріяних перспектив розвитку Університету Огієнка в царині викладання у вищій освіті.
Together stronger!
Запрошуємо на зустріч із Оксаною Рудь, студенткою спеціальності 032 (Історія та археологія), учасницею Національної стипендійної програми Словацької Республіки .
Із 20 вересня 2021 до 20 лютого 2022 року Оксана реалізує свою мобільність у партнерському Католицькому університеті в місті Рожумберок (Словаччина).
Зустріч відбудеться 02 лютого 2022 на платформі Google Meet за покликанням.
Початок о 15.00.
27 січня в межах Project Inclusive Education in DigEco (PIE) на платформі Zoom розпочато серію онлайн-тренінгів, до яких долучилося близько 100 зареєстрованих учасників, зацікавлених у реалізації та діяльності проєкту Діджиталізація економіки як елемент сталого розвитку України та Таджикистану(DigEco) 618270-EPP-1-2020-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP.
12 січня відбулось чергове засідання робочої групи проєкту Програми ЄС Діджиталізація економіки як елемент сталого розвитку України та Таджикистану(DigEco) 618270-EPP-1-2020-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP.
Головував на засіданні ректор університету, координатор проєкту Сергій Копилов. На засіданні за присутності професора Наталії Мазур, доцента Івана Семенця, доцента Оксани Кушнір, доцента Андрія Ніколашина, доцента Олександра Свідера, доцента Тетяни Сторчової було розглянуто низку питань.
Зокрема йшлося про оцифровування лекцій для осіб з особливими освітніми потребами за такими навчальними дисциплінами як Цифрова грамотність та Аналіз великих даних у фінансах. Оскільки другий проєктний рік фокусується на створенні можливостей для інклюзивної освіти в галузі цифрової економіки, на зустріч були запрошені Оксана Почапська, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент, доцент кафедри журналістики, медіатренер та Оксана Дмітрієва, кандидат педагогічних наук, доцент, сурдоперекладач, які надали фахові рекомендації та цінні поради щодо розроблення якісного навчального контенту дисциплін для здобувачів вищої освіти.
Було обговорено також підготовку до написання DigEco підручника консорціуму «Digitalization of economics: inter-disciplinary and inter-branch approach». Також учасники зустрічі зосередили увагу на участі у звітній міжнародній проєктній зустрічі у Гамбурзі (Німеччина) та графіку роботи і використання лабораторії цифрової економіки.