27 січня в межах Project Inclusive Education in DigEco (PIE) на платформі Zoom розпочато серію онлайн-тренінгів, до яких долучилося близько 100 зареєстрованих учасників, зацікавлених у реалізації та діяльності проєкту Діджиталізація економіки як елемент сталого розвитку України та Таджикистану(DigEco) 618270-EPP-1-2020-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP.
Спільно з координатором проєкту DigEco, професором, керівником лабораторії інновацій бізнесу Жанетою Сіманавічіене (Литва), в освітньому онлайн-просторі зустрілися всі партнери України та Таджикистану.
Мета тренінгів спрямована на мінімізацію дискримінаційних проявів людей з особливими освітніми потребами в галузі вищої освіти.
Структура запропонованого тренінгу була зосереджена на таких складниках:
1) Моделі інвалідності та їх вплив на освітній процес;
2) Особливості викладацької діяльності в інклюзивному просторі;
3) Виклики інклюзивного навчання у закладах вищої освіти та шляхи їх мінімізації;
4) Формування толерантного ставлення до студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти.
Надзвичайно цінною також була доповідь на тему «Візуалізація та практична орієнтація інклюзивного навчального процесу», представлена керівником відділу науки, міжнародних зв’язків та інклюзивної освіти Відкритого міжнародного університету розвитку людини “Україна” Оленою Омельченко.
Колектив Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка висловлює слова вдячності голові правління Вінницької міської громадської організації соціального розвитку та становлення окремих махозахищених категорій молоді «ПАРОСТОК», кандидату педагогічних наук, доценту кафедри психології та соціальної роботи Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського Ірині Саранчі за організовану зустріч та актуально цінну інформацію, яка була представлена в перший день тренінгів для викладачів і стейкхолдерів.