Протягом тижня учасники проєкту брали участь у воркшопах на такі теми:
• Інтернаціоналізація вдома
• Інтернаціоналізація навчальних програм (німецький та український досвід)
• Віртуальні обміни як інноваційна практика в Європі
• Менеджмент змін
Учасники воркшопу переглянули презентацію на тему: «Інтернаціоналізація вдома», отримали завдання для обговорення. Перевагою такого формату навчання в межах проєкту є можливість поставити спікеру питання, а також обговорити проблему в групі колег з українських університетів. Цікавим був другий воркшоп, адже можна було порівняти досвід впровадження інтернаціоналізації навчальних програм у Німеччині (спікерка – Таня Райфенрат, проєктний координатор Геттінгенського університету та Україні (спікерка – Лариса Човнюк, керівниця відділу міжнародного співробітництва Національного університету «Києво-Могилянська академія» .
Основними темами для обговорення були етапи інтернаціоналізації навчальних програм; труднощі, з якими зіштовхнулися як науково-педагогічні працівники, так і працівники міжнародних офісів; поради та рекомендації для більш успішної реалізації поставлених цілей. Воркшоп на тему «Віртуальні обміни» презентував Саке Ягер, проєктний менеджер Університету Гронінгена (Нідерланди).
Що таке віртуальні обміни, які відмінності між віртуальним обміном та віртуальною мобільністю, ключові компоненти віртуальних обмінів, як можна інтегрувати віртуальні обміни в міжнародну освіту, – відповіді на ці та багато інших питань учасники проєкту отримали в Саке Ягера.
Завершила тиждень навчання спікерка Таня Райфенрат з новою темою воркшопу – «Менеджмент змін».
Якщо Ви бажаєте отримувати тижневу розсилку новин від Європейської асоціації міжнародної освіти, заповніть гугл-форму.
Працюємо задля інтернаціоналізації Університету Огієнка!