17 онлайн-зустрічей, які організував та провів Університет імені Масарика, стали для учасників від нашого університету гарною традицією проведення інформативних, актуальних та дружніх зібрань із чеськими та українськими колегами, яких об’єднали спільні теми, дискусії, виклики та ідеї для розвитку й удосконалення.
Однією з умов успішної участі в проєкті є проведення заходів щодо поширення досвіду, набутого в межах проєкту. Отже, представляємо наших спікерок та учасниць від Університету Огієнка. Нагадаємо, що нашими колегами проведено вже чотири онлайн-зустрічі для студентської та викладацької спільноти рідної alma mater.
Тему онлайн-семінару «Інструменти оцінювання підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та застосування їх на практиці» підготувала й презентувала докторка філологічних наук, професорка Людмила Миколаївна Марчук. Людмила Миколаївна зосередила увагу на принципах та критеріях оцінювання освітньо-професійних та освітньо-наукових програм, показала чеську вищу освіту в основних цифрах та висвітлила структуру навчання у ЗВО Чехії. Окремо спікерка зупинилася на поясненні питання, яке стосувалося основних чинників підвищення якості освіти, схарактеризувала зовнішні діяльні суб’єкти, розповіла про роль фінансування у визначенні якості освіти чеських колег.
Кандидат філософських наук, доцент Маріанна Петрівна Плахтій в межах проєкту підготувала для учасників онлайн-зустрічі доповідь на тему «Особливості провадження наукової діяльності університетів у сучасних реаліях». Маріанна Петрівна охарактеризувала складники провадження наукової діяльності у ЗВО: візія МОН¸ візія університету, візія науково-педагогічного працівника; описала новації фінансування вищої освіти за формулою в Україні та провела порівняльний аналіз розподілу коштів в Університеті Масарика.
Онлайн-семінар «Акредитація освітніх програм як чинник забезпечення якості вищої освіти» був запропонований доктором педагогічних наук, професором Бахмат Наталією Валеріївною. Спікерка зробила акцент на критеріях оцінювання якості освітньої програми та проблемних питаннях акредитації освітніх програм галузі 01 Освіта / Педагогіка. Наталія Валеріївна розповіла про методологічні засади побудови студентоцентрованої освітньої програми, а також здійснила самоаналіз цієї освітньої програми.
Проєкт добіг кінця у 2020 році, але попереду ще багато цікавих інформативних зустрічей від Університету імені Масарика, адже навесні 2021 року стартує нова тема, покликана розкрити особливості інтернаціоналізації та підготовки до участі в міжнародних проєктах. Стежте за нашими анонсами та долучайтеся до ініціатив, які відкривають нові горизонти для нашого університету.
Для довідки: в межах університетського онлайнового простору проєкту було проведено сім зустрічей, на які зареєструвалося 675 осіб та надіслано 346 сертифікатів.
Дякуємо всім учасникам онлайн-зустрічей, за плідну роботу, спікерам – за змістовні й актуальні виступи, а також за гідне представлення нашого університету в міжнародному вимірі.
Together we can make difference!