Онлайн навчання для викладачів у межах проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»

Онлайн навчання для викладачів у межах проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»

Команда проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», який виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольств США та Великої Британії, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією Української преси запрошує науково-педагогічних працівників Університету Огієнка долучитися до онлайн навчання та імплементації результатів проєктної діяльності.

Навчання  з інфо-медійної грамотності допомагає учасникам не тільки засвоїти практичні навички з медіаграмотності, але й побачити потребу в таких знаннях для повсякденного життя споживачів інформації, ефективно формувати компетентності критичного сприйняття інформації у шкільної та студентської молоді, загалом сприяти підвищенню рівня критичного мислення і громадянської активності в українському суспільстві.

Усі нові учасники пройдуть такі етапи навчання (кожен етап супроводжується сертифікатом для кожного учасника про його успішне завершення):

  • базове навчання інфо-медійної грамотності (дві практичні онлайн-сесії);
  • онлайн-навчання щодо методології інтеграції інфо-медійної грамотності в навчальний процес (9 шляхів);
  • онлайн-навчання з інтеграції інфо-медійної грамотності у різні предмети;
  • відеокурс щодо онлайн інструментів в освітньому процесі.

Метою реалізації проєкту є включення навичок критичного сприйняття інформації до навчальних програм ЗВО та ІППО як сталої частини стандартного навчального процесу. Команда проєкту надає методичну підтримку освітянам під час інтеграції інфо-медійної грамотності в навчальні матеріали для роботи з вчителями та студентами різних спеціалізацій. Окрім того, викладачі та вчителі мають постійний доступ до матеріалів проєкту для вільного використання.

Для того аби долучитися до проєкту, новим учасникам необхідно заповнити анкету за посиланням: https://bit.ly/l2d_anketa

Дедлайн: 20 вересня 2020 року

Comments are closed